Carbon Cleaner Motor tisztítás
EGR, turbó, részecskeszűrő, katalizátor, motor szelep, lambdaszonda tisztítás...
Belépés

Ne várja meg, hogy az alábbi alkatrészek a koromlerakódás miatt meghibásodjanak!


Árajánlat kéréshez
görgessen lentebb, de
ELŐTTE NÉZZE VÉGIG
az alábbi videók egyikét,
ha eddig még nem nézte végig!

Mindent érteni fog!
Akkor is, ha nem ért
a motor működéséhez.







FIGYELEM!

Több mint
10 ezer tisztítás után
az a tapasztalatunk, hogy

azok hozzák tisztításra
az autójukat,
akik 

VÉGIG NÉZTÉK A
FENTI VIDEÓT!

Ha most nincs 10 perce,
hogy végig nézze a videót,
akkor a

SAJÁT ÉRDEKÉBEN
GÖRGESSEN LENTEBB,
és kattintson az 

ÁRAJÁNLAT KÉRŐ
alatt látható

megosztás gombra.

Ekkor az alábbi kép látható
lesz a facebook oldalán,
amire kattintva, ismét
el tud jutni erre az oldalra,
és amikor ideje lesz,
végig tudja nézni a videót.

Nézze meg, hogy Attilának
mi volt a tapasztalata:

Az alábbi képre kattintva
közel 500 ügyfelünkkel
tud beszélni a Facebook
oldalunkon.

Nézze meg, hogy Gábor
miért hozta tisztításra a
BMW 320-asát, és a
Mitsubishi pajeroját. 


MIÉRT FONTOS,
MÁR 70-80 EZER KM-NÉL
ELVÉGEZTETNI A TISZTÍTÁST?

1.
Az EGR, a katalizátor, a turbó, a RÉSZECSKESZŰRŐ a korom lerakódás miatt hibásodik meg!

2.
A korom a motoron belül képződik!

3.
Télen akár 30 km is kell, mire a motor felmelegszik...
Amíg a motor nem melegszik fel, DÚSABB a keverék.
Amíg dúsabb a keverék, addig 2X több korom képződik, ami nem csak a fenti alkatrészekre rakódik, hanem a
MOTOR SZELEPEK PEREMÉRE IS!

4.
Ezért az egy idő után a szelepek NEM TUDNAK rendesen vissza zárni, és rosszabb lesz a kompresszió, az égés, és a korom képződés!

5.
Ezért egy idő után már ÜZEM MELEG motornál is 2x TÖBB KOROM KÉPZŐDIK! Amíg nem melegszik fel, addig pedig a dúsabb keverék miatt 3-szor is nagyobb lehet a koromlerakódás.

6.
Ezért 2x-3x több korom rakódik az EGR-re, a katalizátorra, turbóra, és a részecskeszűrőre!

7.
Ez miatt a 2-3-szor nagyobb koromlerakódás miatt feleződik le az összes felsorolt alkatrész élettartama, ha
NINCS MEGSZÜNTETVE
a túlzott koromképződés! 

Az autószerelők
NEM TUDJÁK TISZTÍTANI
ezeket az alkatrészeket,
CSAK CSERÉLNI
200-400-800 000
forintért.

Ezért írányítják hozzánk a
becsületes autószerelők az ügyfeleiket,
és ezért nem javasolják a hidrogénes
tisztítást, az alkatrészeket cserélő,
autósokat lehúzó autószerelők. 

8.
A motor működését a központi számítógép irányítja.
A fenti alkatrészeknél jeladók vannak.
(Piros körrel jelölve)

Minél jobban el van kormolódva az EGR, a katalizátor, a turbó, a részecskeszűrő,
annál rosszabb adatokat küldenek a jeladók központi számítógépbe, és ezért a központi számítógép egyre kevésbé tudja optimálisan működtetni a motort.

Ezért jelennek meg a hibák, és ezért
FONTOS AZ ÖSSZESET TISZTÍTANI,
mert
ha csak az egyik alkatrész van tisztítva, vagy cserélve,
akkor a hiba még nem biztos, hogy meg fog szűnni.

Az összes alkatrészen ugyanis 
UGYAN AZ A KIPUFOGÓGÁZ MEGY KERESZTÜL!

A pohárból sem folyik ki a víz addig, amíg az utosó csepp nem kerül bele!

EZÉRT HA MÉG NINCS HIBAJELENSÉG,
AKKOR AZ NEM AZT JELENTI, HOGY
AZ ÖN AUTÓJÁBAN AZ ALKATRÉSZEK NINCSENEK
50-70-90%-BAN
ELKORMOLÓDVA!

Ha nem szeretne több százezer forintot kidobni az ablakon, akkor
NÉZZE VÉGIG A FENTI VIDEÓKAT!


Mindent érteni fog! Akkor is, ha nem ért a motor működéséhez.

Az országban található 19 telephelyünkön már több mint 10 EZER tisztítást végeztünk, és
az összes alkatrészt a motorral együtt 1 óra alatt tisztítani tudjuk.



Az alábbi ürlap kitöltése pénzbe nem kerül.

Adja meg az autójának adatait, és E-mail címére elküldjük, hogy az Ön autója esetén mennyibe kerül az összes alkatrés tisztítása

A MOTORRAL EGYÜTT!

Ha még nem tudta végig nézni a videókat,
akkor kattintson az 

ürlap alatti Megosztás gombra!

A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.