Carbon Cleaner Motor tisztítás
EGR, turbó, részecskeszűrő, katalizátor, motor szelep, lambdaszonda tisztítás...
Belépés

Szolnok részecskeszűrő, EGR, turbó, katalizátor, lambdaszonda tisztítás!

Kérjük, hogy 
mielőtt lentebb görgetve 
árajánlatot kér, nézze
végig az alábbi videót,
ha eddig még ezt nem tette meg!

Mindent érteni fog!
AKKOR IS, HA NEM ÉRT

A MOTOR MŰKÖDÉDÉHEZ,
és akkor is
ha nem tudja, hogy mi az

EGR, a turbó, a katalizátor,
és a részecskeszűrő!






A fenti videók, a képek,
animációk, segítségével
teljes megértést tudnak adni.

Telefonon viszont
30 perc alatt sem 
tudunk választ adni a kérdéseire,
mert közben
NEM LÁTJA AZT,
AMIRŐL BESZÉLÜNK.

Ha most nincs 10 perce,

hogy végig nézze a videót,
akkor kattintson a lentebb
látható megosztás gombra.

Ekkor az alábbi kép látható
lesz a facebook oldalán,
amire kattintva, ismét
el tud jutni erre az oldalra,
és amikor ideje lesz,
végig tudja nézni a videót.

Ha nem nézte végig a videót,
akkor kérjük, hogy
ne kérjen árajánlatot!

Az alábbi képre kattintva
közel 500 olyan
autótulajdonos tapasztalatát
tudja elolvasni, akik
MEGNÉZTÉK A LENTEBB
LÁTHATÓ VIDEÓT,
és elvégezették a tisztítást.

Kattintott a fenti képre?
(Kattintás után 8-10 mp kell, hogy az oldal betöltődjön)

Ha igen, akkor láthatta, hogy
ez a közel 500 autós:
1.
MIND VALÓS SZEMÉLY
akikkel bárki beszélni tud!
2.
Mindenki ugyan azt  mondja:
A motor erősebb lett, jobban húz
csendesebb lett a motor, 
csökkent a fogyasztás, és
megszüntek
a hibák, ha voltak. 

Nincs szükségünk a pénzére!
Segíteni akarunk!
Ha nem akarja megnézni,
a fenti videót, és
AZ ALÁBBI TÁJÉKOZTATÓT,
(mert nincs ideje)
akkor bizonyára:
1.
Nem jelent Önnek problémát
fölöslegesen kifizetni
4-6-800 ezer forintot
az alkatrészek cseréjére.
2.
Nem probléma, hogy 
napokig nem lesz autója.

 

FONTOS TUDNIA!

Az Ön autójában is van 
központi számítógép!

Mint azt a videóban láthatta,
10-BŐL 8 ESETBEN

NEM A MOTOR HIBÁSODIK
MEG MÁR AKÁR
100 EZER KM-NÉL,
hanem a

központi számítógép okozza
a különböző hibák megjelenését,
az alábbi okok miatt.


A fenti alkatrészeken
érzékelők (jeladók) vannak,
(piros körrel jelölve)
amik küldik a jeleket a központi számítógépbe,
(ZÖLD NYÍL)
hogy mennyire vannak elkormolódva.

Minél rosszabb értékeket kap,
A KÖZPONTI SZÁMÍTÓGÉP,
az alkatrészekre rakódott korom miatt
annál kevésbé tudja optimálisan
működtetni a motort, és
ezért jelennek meg a hibák.

TEHÁT
10-BŐL 8 ESETBEN
NEM A MOTOR

HIBÁSODIK MEG,
HANEM AZ
EGR, TURBÓ,
KATALIZÁTOR
RÉSZECSKESZŰRŐ,
LAMBDASZONDA
a rájuk rakódott korom miatt!

Ezeket az alkatészeket
az autószerelők többnyire
CSAK CSERÉLNI TUDJÁK.

Ha a hibát nem jelzi a
központi számítógép,
akkor

előfordul, hogy olyan alkatrészt
cserélnek ki fölöslegesen,
ami
MÉG NEM VOLT ROSSZ,
vagy pedig
TISZTÍTÁSSAL IS
JAVÍTANI LEHETETT VOLNA
AZ ÁLLAPOTÁN.


NE HAGYJA MAGÁT BECSAPNI!

A dióhéjas tisztítás,
ami 150-180 ezer
forintba kerül,
NEM TUDJA TISZTÍTANI
a turbót, a katalizátort,
az EGR-t, a lambdaszondát,
és a részecskeszűrőt
AMIK
10-ből 8 esetben
A MEGHIBÁSODÁSOKAT
OKOZZÁK!!

Szeretne árajánlatot kérni?
Lentebb görgetve adja meg
az autója adatait, és az
E-mail címére elküldjük.

A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.

Összes termék